czwartek, 20 maja 2010

Recenzja książki "Samowystarczalne życie i jak je wieść"

Chciał bym przedstawić wideorecenzję książki Johna Seymoura "The Self-Sufficient Life and How to Live It". Autorem recenzji jest Krzysztof Lis - właściciel serwisu "Drewno Zamiast Benzyny".



Sam książkę kiedyś przeczytałem, było to dawno, dawno temu. Pamiętam jednak, że książka mi się bardzo podobała - jak Krzysztof mówi pełno informacji na temat samowystarczalności w niemal wszystkich aspektach: żywnościowej, energetycznej, alkoholowej a nawet odzieżowej. Niestety jeszcze nie przetłumaczona na polski.

Słyszałem też, że gdzieś po torentach i innych emulach można skan książki dostać ;)

Disclaimer:
Link w tytule książki jest linkiem partnerskim Krzysztofa do księgarni Amazon, gdzie można kupić tą książkę w wersji papierowej (twarda oprawa).

1 komentarz:

  1. Nie jestem przekonany, czy to do końca legalne, ale dostępne bezpośrednio tutaj. Nie jestem też przekonany, czy to pełna wersja.

    OdpowiedzUsuń